فراخوان شرکت در نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه با هدف تقویت ایفای نقش رسانه در معرفی بزرگ‌ترین زیرساخت صنعت دریایی کشور اعلام شد.

فرزین قربانی دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه گفت: تلاش این جشنواره دریافت نقطه نظرهای کارشناسان و فعالان رسانه‌ای در زمینه نقشی است که ایزوایکو به‌عنوان بزرگترین زیر ساخت صنایع دریایی کشور می‌تواند در تحقق اقتصاد دریا محور داشته باشد.

 قربانی با اشاره به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت کشتی‌سازی ایزوایکو، گفت: نقش رسانه در این صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است و به همین دلیل نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه تلاش دارد به احیای این نقش کمک کند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه گفت: همچنین این جشنواره تلاشی در جهت قدردانی از زحمت‌هایی است که فعالان رسانه‌ای هرمزگان در معرفی، بیان چالش‌ها و راهکارها و خدمات به فعالان صنعت دریایی، مسوولان و مردم داشته‌اند.

قربانی گفت: روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از اول مرداد ماه۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ منتشر شده و می‌شود را به نشانی پست الکترونیک International.Relations@isoico.com ارسال کنند.

برنامه‌های جنبی هم برای جشنواره در نظر گرفته شده که می‌توان به برگزاری دوره یا دوره‌های آموزشی «نقش رسانه در صنایع دریایی» با استفاده از اساتید برجسته اشاره کرد و امید می‌رود این جشنواره در سال آینده به صورت ملی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.